1 maart 2013

Essence Get Arty (Vintage District)

Essence Vintage District ligt momenteel in de winkel en jammer genoeg vind ik de lakjes wat tegenvalen. Ik heb er dan ook maar eentje gekocht, Get Arty.

Essence Vintage District is currently in the shop and unfortunately I think the polishes are nt very special. bought one, Get Arty.





Get arty is een grijze nagellak met een mooie shimmer erin. De kwaliteit van dit lakje is goed. Het laat zich gemakkelijk aanbrengen, dekt goed en droogd snel. Ik heb 2 laagjes aangebracht en afgewerkt met een top coat.
 
Get arty is a gray polish with a pretty shimmer in it. The quality of this polish is good. It's easy to apply, covers well and dries quickly. I applied 2 coats and finished with a top coat.




Heb jij iets van deze collectie gekocht?

Have you bought anything from this collection?


xox Shannara xox


 

36 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtig lakje! Heb die blauwe en roze ook gekocht, maar de roze vond ik toch niet zo bijzonder. Jammer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh that grey is pretty on you, I love the shimmer in it...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We only get two or three Essence TEs per year, so we didn't get this one. I think this is the first polish from the collection I've seen. It looks nice on you.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lakje heb ik als enige gekozen uit de collectie. De andere vond ik wat gewoontjes :-D
    Heb wel alle 3 de oogschaduwtjes en de blush.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb niets gekozen van de collectie, vond het niet veel spannends. Maar mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij hebben meerdere bloggers dat probleem. Vinden bijna geen van alle de le interessant. Kijk wel in de opruiming. Dan vind ik het een leukere prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de shimmer erg mooi, toch sprak niets uit deze LE mij echt aan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt al veel op wat ik in mijn stash heb zitten. Dat vond ik sowieso van deze collectie. De Deco sets vond ik wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja deco heb ik zat maar grijze lakjes heb ik bijna niet, was ook het enige wat ik leuk vond

      Verwijderen
  9. ik heb deze collectie, net als de meeste LE's van de laatste tijd, overgeslagen. Er zat niks bij dat me voldoende aansprak, of leek veel op iets dat ik al heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er ook geen enkele compleet of iets van gekocht. Er word veel in herhaling gevallen vind ik en niet echt iets nieuws uitgebracht.

      Verwijderen
  10. Deze is toch een stuk mooier dan in de winkel!
    Ik heb niks van de collectie gekocht.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op de eerste foto lijkt het net hout, echt gaaf. Mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I didn't get this one, but it's a beautiful shade :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat staat tie je mooooi! Zoals je al weet heb ik de hele collectie gekocht, maar get arty is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee ik heb niets van de collectie maar vind deze wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!